poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nowy początek.

Wow, jak ten czas leci.. mamy już 2014 rok!

Nowy rok, nowe możliwości, nowe perspektywy.

Dla większości z nas jest to świetny katalizator pozwalający zmobilizować się do pracy nad sobą (przynajmniej na jakiś czas). Niestety wielu z nas cierpi na tak zwany słomiany zapał niepozwalający na utrzymanie motywacji przez dłuższy czas. Z czego to wynika? Powodów jest wiele, zaczynając na nieumiejętności stawiania sobie celów, poprzez nadmierne rozpraszanie się, kończąc na lenistwie.

Tak samo jak każdy z Was często spotykam wiele problemów w dotarciu do upragnionego celu. Tak samo mam problemy z utrzymaniem koncentracji czy też motywacji na wysokim poziomie przez długi czas. Z tego powodu zainteresowałem się tematem motywacji. Ponieważ jestem zapalonym wspinaczem głównie interesuje mnie motywacja w sporcie, ALE nie tylko, w końcu nie samym wspinaniem człowiek żyje. Jest to dość złożony temat - tak naprawdę gdyby był prosty wszyscy bylibyśmy wysoko zmotywowani i super produktywni - co, jak wiemy, niestety w dużej ilości przypadków nie jest prawdą. Wiele osób marnuje dany nam czas, rozpraszając się na przeróżne sposoby - oglądając seriale, przeglądając godzinami internet itd.

Nowy rok zainspirował mnie do założenia tego bloga, na którym chciałbym się z Wami podzielić motywacją, zapałem, wiedzą i wieloma innymi. Myślę, że pozwoli mi to ułożyć sobie to co wiem, a być może, i zainspiruje kilka osób. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)


Wszystkie wpisy postaram się pisać zwięźle i motywująco - pierwszy z nich już niedługo!

Pozdrawiam,
Piotrek :)

2 komentarze:

Unknown pisze...

Super Piotrek, będę śledzić. :) Mam nadzieję, że zaglądnie tutaj, nie będzie odbierane jako "przeglądnie godzinami internetu". ;) pozdrawiam ciepło. Ania :)

peter pisze...

Hehe, dzięki! Będę udostępniał na facebooku, wystarczy tam od czasu do czasu zajrzeć :)

Prześlij komentarz